Veel gestelde vragen

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja, Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dat vinden wij heel jammer en we horen graag wat we moeten doen om je tevreden te stellen.

Ga dan onderaan de webshop naar Ruilen en Retourneren en volg de instructies.

Let op: Bij het openen van de verpakking van een aantal product kan het niet meer geroutineerd worden vanwege onze hygiëne voorschriften.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €6,95 per bestelling en die nemen we volledig voor onze eigen rekening.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 7-12 dagen voor bestellingen in Nederland en voor België kan het 3 werk dagen langer duren. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Klik hier als je de status van je bestelling wilt checken.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op deze pagina kun je je ordernummer invoeren om jouw pakket te volgen.

 

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat het niet direct beschikbaar is na bestelling er kan enige vertraging tussen zitten.